äntligen sportlov :D :D :D

Heej :D sen fredag är det äntligen sportlov så nu har jag lite mer tid att skriva (undra om jag kommer göra det) ;) hehe jaa vad ska man säga?? jag gör inte så mkt sen fredag egentligen är bara hemma och tråkar -.- Igår har jag klippt mig, Lite mindre än 10 cm, och så har jag färgat hårtoppar röd :D blev väldigt nöjd med resultatet ^^ men nu ska jag faktiskt låta mitt hår vara ett tag som de är nu, annars blir det för mycket ändring på en gång ;) Idag har jag mamma och Gabi fotat ochså :D hehe bilderna blev faktiskt braaa :P hehe vet inte varför men jag är typ jääte glaad ^^ jaa jag har väl inte mkt mer att skriva men här kommer 2 bilder sen idag ^^  :

jaa det var väl det :D heejjjsss ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0