Ny.... :D / fortfarande Sjuk D:

Hej :P jag har gjort en ny header och fixat en ny design ^^ vad tycks??

Iaf så mår jag mycket bättre nu än jag gjorde i morse, då var jag jätte svag och kunde knappt gå,jag hade jätte ont i skallen och magen och så hade jag hög feber, röd näsa och ont överallt egentligen    -_-' jag hatar att vara sjuk,men efter att jag har sovit blev det bättre. Men jag ska till skolan på Måndag och då tror jag att jag blir frisk! Jag har jätte tråkigt! om jag ska vara ärligt så har jag hellre tråkigt på skolan med kompisar än ensam hemma :'( men men... vad ska man göra? man vill ju vara frisk :D men nu ska jag försöka sova igen :P hejs ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0