Hejj :) det blev ingen videoinlägg eller ...

Hejj :) det blev ingen videoinlägg eller vi spelade in ett video men jag glömde lösenord till Youtube kontot så vi kunde inte lägga up videon :p igår har vi tränat biologi vi ska ha prov imorgon -_- men först har vi laddat ner låtar och pratat innan vi gick till frida var vi på simmhallen och simmat motionsimm. Det var typ halva arjeplog där :s men det gick bra ändå. Nu pluggar jag biologi(ni vet varför) och jag börjar fatta ^^ idag gjorde vi Kottfärs och Spaghetti och gissa vad vi hade för lunch? Kottfärs och Spaghetti. Ajja det var gott båda gånger även om det var lite väl kryddat men gott ändå:-D men nu ska jag fortsätta plugga. Hejjs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0