har tappat ''blogglusten'' (vad det nu än heter ;D)

Hejj ;D det känns som om sista inlägg var evigheter sen :S men jag har inte orkat och jag har inte haft tillgång till dator och jag är dålig på att mobil blogga :P men jag ska försöka vara bättre på att göra inlägg fastän jag har som tappat lusten på att blogga. jag har klippt luggen så att jag den syns nu^^ ni får se bilderna sen eller imorgon ;D jag har börjat simma med Frida på tisdagar och torsdagar men jag funderar på att simma lite oftare :P men vi får se hur det blir med det ^^. Nu ska jag väl hitta på nåt kul, har gjort choklad bullar idag och jag är mätt. Jag börjar må illa av tanken hur mycket choklad jag har ätit idag,det är nästan äckligt XD men jaja. Förresten så har vi lov nu ^^ en vecka och måndag ^^vi får se vad jag hittar på...det började ganska bra igår åt jag pizza på mathörnan^^let's se how it will continue ;D(min engelska är inge bra XD(vi får se hur det forsätter)) Ajja nu ska jag dra. Hejjs:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0