bad Uppdate -_-''

Hejj! ledsen för en dåid uppdatering men hade varken tid eller lust :P jag bara orkade inte. Massor med läxor,prov och allt annat. Iaf så hade vi fysik-prov vilket gick jätte bra för mig ^^) det har inte hänt nå speciell idag. Vi har haft orientering -_-'' Jag var med Hanna och det gick ''så där'' det tog oss en lektion att hitta en kontroll vi hade OL 4 ggr och jag var sjuk en gång så det blir 3 för oss och vi har hittat 3 kontroller en oer lektion...men men....vi gjorde vårt bästa ^^) imorrn ska jag vara med Hanna :D och kanske sova hos henne. På söndag ska jag Hanna och Evve fara och köra vagn med Filippa :D det blir väl kul ^^ jag ska fota så ni får se bilderna efter ;D jag har fixat naglar nys och det blev silver ^^ orkar inte ta nån bild det är ju vanligt silver så... XD Tja.........jag har inte mycket mer att skriva, hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0